zaterdag 17 april 2010

Afscheidsdienst

Vorige week zondag, 11 april, was mijn afscheidsdienst. Ik heb er super van genoten! Er waren zoveel mensen gekomen! Ik was eerlijk gezegd vooraf erg nerveus, ik wist niet zo heel goed wat ik precies wilde gaan vertellen in mijn toespraak en het was erg onwerkelijk om mijn laatste zondag te hebben in Nederland plus dat jullie allemaal waren gekomen om gedag te zeggen en mij te ondersteunen.

De dag verliep echter precies zoals ik had gehoopt. Tijdens de avondmaalsdienst werd er veel getuigt van Jezus Christus en er heerste een hele bijzondere Geest. Ondanks dat er bijna 300 man aanwezig waren, merkte ik tijdens een van de toespraken dat het zo bijzonder stil was in de zaal. Er heerste een hele bijzondere eerbied. Ik ben dankbaar dat we allemaal konden getuigen die dag van Jezus Christus en Zijn offer voor ons en dat Hij zoveel van ons allemaal houdt. Dat is de reden waarom ik op zending ga, ik wil Hem zo graag dienen.

Ik ben Hemelse Vader dankbaar voor alle wonderen die ik heb gezien tijdens mijn voorbereiding om op zending te gaan. Ik ben jullie allemaal heel erg dankbaar voor jullie ondersteuning en liefde naar mij. Dank jullie allemaal daarvoor!

Ik heb heerlijk genoten van deze zondag!

hier nog een fotootje: Elder de Mass a very special missionary about to be released, going home this week and me as future Elder Peschier!

(Er zijn een heleboel foto's gemaakt, we zullen de rest op facebook publiceren)

1 opmerking: