maandag 19 april 2010

Vertrek!

Beste allemaal,

De afgelopen dagen waren soms erg verwarrend omdat het maar niet duidelijk werd wanneer ik zou vertrekken. Na veel overleg met de MTA, Missionary Travel Agency, hebben we nu het volgende reisplan opgezet:

Woensdag om 13:30h vertrek ik samen met 2 andere zendelingen vanaf Oostende, België naar Ramsgate in Engeland met de veerboot. Helaas zal ik dus niet vliegen maar ik ben wel blij dat er nu eindelijk meer duidelijkheid is.

In Ramsgate worden we ontvangen door iemand van de MTC, die ons vervolgens met een busje naar de MTC (Missionary Training Centre) brengt in Preston, een klein plaatsje net boven Manchester.

De totale reis zal zo'n 8,5 uur duren (zonder spits ;) ).

De twee andere zendelingen die mij zullen vergezellen komen respectievelijk uit Italië, Pisa en een zuster zendeling uit Kopenhagen, Denemarken. Zij hebben vele uren (15-20) reizen voorafgaand aan de reis met de boot en auto in Engeland voor de boeg.

Dus nu is het wel definitief, woensdag ga ik echt weg! Het voelt wel maf! Ik vond het best leuk om even een elder in Nederland te zijn. Oja, die elder uit Italië gaat ook naar England London South.

Nou de volgende keer dat ik schrijf zal ik wel in de MTC zijn en daar een kort verslagje van doen!

Groetjes

3 opmerkingen:

  1. Beste Elder Peschier,

    Ik ben heel blij voor je dat je eindelijk weet wanneer je mag vertrekken. Dat wachten is ook maar niks. :-) Ik wens je het allerbeste en een hele fijne en veilige reis.

    Veel liefs,

    Carmen de Bruijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Daan!

    Jammer dat je niet gaat vliegen, als je terug komt maken we de gemiste vlieguren goed! Indien je dan wel bij mij in het toestel durft te stappen.

    Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Daniël,

    Het heeft wat stof doen opwaaien, maar eindelijk kun je dan vertrekken.
    Een goede reis.

    Carla Van der Walt

    BeantwoordenVerwijderen