donderdag 17 juni 2010

Nieuwe collega!

Oh, er is zoveel gebeurd. Eerst maar deze week. Deze week waren de overplaatsingen.
Dindagavond om 22:55 uur werd elder Carr gebeld door de zendingspresident. Hij vertelde elder Carr dat hij hem als districtsleider op het Isle of Wight wil met elder Turner als collega (hij zat in mijn MTC groep)! Nou dat was even wat! Dat betekent namelijk dat hij weg gaat! Woensdagmorgen werden we gebeld door onze districtleider. Ik blijf in Wells Road en heb nu als nieuwe collega Elder Fong! Ik ben nu bij hem, even snel naar huis mailen :), ik ken hem pas een uurtje... maar ja, hij lijkt me een hele aardige en ervaren elder. Hij komt uit Maleisië en heeft net als Rick een Manderijnse badge! Hij kan dus ook in het Chinees/Mandarijn het evangelie onderwijzen.

Ik zal elder Carr wel heel erg gaan missen. Ik heb nooit heel veel over hem geschreven, maar hij was een geweldige trainer. Ik heb zoveel van hem geleerd en hij is een bijzondere vriend van me geworden. De zendingspresident zei, dat hij heel veel van ons verwacht en dat dit een voorbereiding zou zijn voor mij tot meer. Dus dat was wel bijzonder om te horen. De zoneleiders komen net binnen en we moeten er zo al vandoor! Ik zal niet alles kunnen schrijven. Maandag mag ik weer mailen, dus dan vertel ik jullie meer.


Afgelopen woensdag waren we in de tempel. Zo bijzonder! Ik moest aan jou denken mam in de wachtkamer. Ik had de kans om daar even te zitten en aan jullie te denken. Ik kreeg één van de verzegelkamers te zien, de Geest was heel sterk. Ik voelde zo'n sterk brandend gevoel in mijn borst en moest denken aan hoe one day I’ ll be there!


Aurora is niet gedoopt, helaas, we zijn er erg verdrietig over. Ze lijkt ons nu zelfs een beetje te ontwijken. Maar ja, we hebben alles gedaan wat we konden en zullen proberen contact met haar te maken. We hebben heel veel wonderen gezien. Het evangelie is waar! Ik hou van jullie! Tot maandag!

Heel veel liefs

jullie elder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten