maandag 18 juli 2011

Hey hey!

Dank jullie wel voor alle foto's!!! Het is leuk om te zien dat jullie een goede tijd hebben gehad en natuurlijk bedankt voor all info over vliegtuigen!

Hahaha! What! Vincent gaat naar de Toulouse zending. Weten jullie hoe lang hij in de MTC zal zijn?? Waarschijnlijk in Provo toch?? Man, ik kan het niet geloven, wat een goede kerel! Ik moet hem schrijven. Hij gaat zelfs op een mini zending! Gaaf!

Wat leuk ook om te horen dat de kapel zo ver aan het opschieten is al. Dat is wel gaaf. Ik kijk er best wel naar uit om het allemaal te zien als ik terug ben. Ja ja, de tijd gaat hard. Afgelopen zaterdag was elder Carr hier met elder Karjaleinen, zijn collega. Er was een doopdienst in Kennington ,de Spaanse branch en we waren daarbij, want wij hadden de interviews gedaan en waren uitgenodigd er bij te zijn. Elder Carr en ik gingen even een blokje om. Om elkaar te spreken en ook om mensen te vinden want het ging nog wel even duren voor de doopdienst begon, want iedereen was een beetje laat....
Dat was erg gaaf. Hij gaat dus in een paar weken naar huis. Morgen zien we elkaar misschien voor het laatst omdat er een Zonetraining is. Ik weet niet of er nog andere opportunities zullen komen.


(Zoneleider Conferentie foto - elder Carr staat achter elder Daniel Peschier)

Nou hoe gaat het allemaal hier..?? Het gaat redelijk goed. Sharon is echt helemaal geweldig nog steeds. We zouden haar eigenlijk vanavond zien maar helaas moest ze vanmorgen afzeggen. Alles lijkt echter heel erg goed met haar te gaan. Ze komt naar de kerk. Ze helpt zelfs onze onderzoekers en doet mee in de lessen. Ze kwam ook naar een haardvuuravond met President en zuster Shamo gisteren ( als jullie hen willen ontmoeten, 6 weken na mij gaan zij zelf naar huis!!! Dus dan moeten we snel zijn). Maar dat zien we allemaal dan wel. Ik ben heel heel erg trots op hoe Sharon vooruitgang maakt en heb het gevoel dat ik niet echt heel veel doe zelf. Ik hoop echt dat ze zo vooruitgang blijft maken. We hebben haar doopdienst verplaatst naar de 30ste omdat er een wijktrip is op de 23e. We hopen haar ook naar de Tempel te nemen één dezer dagen.

Korein gaat redelijk goed. Het is zo lastig om haar te zien op het moment en ze was helaas ook niet in de kerk op zondag, maar we blijven proberen. Chika is een nieuwe mevrouw die zich nu op de doop voorbereidt. Ze is van Nigeria en gaat eind van de volgende maand bevallen. Dus hoogzwanger. Maar ze kwam naar de kerk voor het eerst en het volgens mij vond ze het heel prettig. Deze week hadden we dus ook de interviews voor de broeder en zuster die gedoopt werden in Kennington. Het was slechts mijn 3e interview ooit!! Dus ik vind het nog altijd spannend. Het verliep echter allemaal goed en ik had er een goed gevoel over. Ik mocht haar interviewen. Haar naam is Maria en ze redelijk in haar late 20ies. Ze hebben 2 zoontjes en zijn een gaaf echtpaar! Het was leuk om hun doopdienst zaterdag ochtend bij te wonen, alleen wel allemaal in het Spaans, help! Maar ik wil graag Spaans leren na mijn zending en ik wil ook leren piano spelen. Dus mam, je moet me wat Spaans gaan leren.

Ik denk dat ik op het punt sta om opnieuw iets nieuws te leren hier... We hadden deze week ook twee exchanges (uitwisselingen) en dat was fijn. Ik vind het fijn om de elders te dienen. Om hun wat advies te geven waar nodig. Basically... morgen hebben we interviews met de zendingspresident tijdens de conferentie. Ik hoop met hem over en paar dingen te spreken. Ik maak me een beetje zorgen soms om de zendelingen. Als een leider hoor je alles wat er aan toe gaat en omdat het je verantwoordelijkheid is, maak je je er een beetje zorgen om. Dus ik hoop er met hem over te spreken morgen.

Ik was trouwens heel dankbaar voor jullie brief van Grand Kaptan. Morgen hebben we dus een 1,5 presentatie. We zijn redelijk voorbereid, dus ik hoop dat het goed zal gaan. Ik heb ook een toespraak over het Boek van Mormon op zondag als slotspreker!! Haah!

Nou ik moet er weer vandoor! Sorry dat het een beetje kort is! Ik hou van jullie!
Ik hoop dat jullie een goede week hebben. Ik denk dat ik meer voor mezelf moet opstappen, maar tegelijkertijd moet ik nederig en ook casual zijn, dus ik moet dat zien te uitvinden!

Hou van jullie,

liefs,
Daantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten