vrijdag 3 december 2010

MOVES!!!

Hè hè, ik kan jullie eventjes kort mailen.

Ik heb maar een half uurtje, dus jullie mail van maandag heb ik zojuist geprint.
Nou, het is een beetje een maffe week deze week. Ik hoop dat alles goed met jullie is!!!

Nou, we hebben de eerste sneeuw hier gehad. En week geleden op vrijdag viel hier de eerste kleine laagjes sneeuw, sindsdien heeft het hier nog 2 andere keren zachtjes gesneeuwd. We blijven redelijk warm. Iets dat ik gedaan heb is, ik draag nu mijn pyjamabroek onder mijn kerkbroek, zo blijven mijn benen ook redelijk warm. ;)

Het is uiteraard wel allemaal veel kouder, maar ja, het zal nog wel kouder gaan worden. In Londen is zo veel sneeuw gevallen dat de new missionaries allemaal zijn blijven steken in de Presidents house. Daar hebben ze gisteren overnacht. Moves (overplaatsingen) was woensdag, maar werd zondagavond verschoven naar donderdag. Toen viel er in de week dus zoveel sneeuw, dat moves gisteren niet doorging. Gisteravond werden echter wel de telefoontjes gemaakt voor moves, dus we weten nu in ieder geval wat er gaat gebeuren,

Hahahaha, ik hou jullie lekker in de spanning! Wanneer moves zal zijn, is nog steeds onzeker, hoogstwaarschijnlijk in de namiddag vandaag of morgen. Maar omdat iedereen dus al bijna twee weken niet meer met familie heeft gesproken en onze koelkast nog nooit zo leeg is geweest, hebben we nu een beetje tijd gekregen, waarna we weer gewoon gaan werken. Ook was deze week moeilijk omdat elder Hatch zich niet goed voelt. Maagkrampen, hoofdpijn, zere keel enz., dus we zijn een paar keer in de flat gebleven voor zijn rust. Het is nog steeds niet helemaal in orde, maar hopelijk gaat het gauw weer beter met hem. Het is aan de ene kant heel makkelijk om lekker binnen te blijven, warm, niemand die je afwijst enz., maar daar zijn we hier toch tenslotte voor gekomen, bedacht ik me toen!
Om nog maar niet te spreken over een ander taal leren, of Rusland met de kou bv.!

Woensdag kreeg ik een belletje van elder Carr, dat was heel erg leuk, hij is nu een Assistent van de Zendingspresident (AP)!!! Dat is echt speciaal, want normaal gebeurt dat pas veel later. Hij is denk ik nu 16 à 17 maanden op zending, dus hij heeft nog 7 maanden over!!!
Hij zei of alles goed was enz. en toen zei hij: ik heb iemand hier voor je om met je te spreken..... Dus ik zei oké, ik wacht wel. Het volgende dat ik hoorde was: Hé Daantje!!! Ik dacht: what??!!! Wie is dit en dat zei ik dus ook in het Engels! Hahahaha, dat was dus Erik!! (Elder Erik van der Put) Die was net met de trein aangekomen en was nu onderweg naar de Presidents house. Leuk hè, even in het Neder-Engels gesproken, want dat Nederlands komt er nu veel moeilijker uit!!!

Nou, hier komt het dan. Ik ga Wells Road verlaten!!! Zucht!! Dus waar ga ik nu naartoe????

Ik kreeg gisteren een telefoontje van de President en hij vroeg of ik klaar was voor een avontuur??

Ik zal gaan dienen op Guernsey!!!

AAHHH, misschien weten jullie niet eens waar dat is!!! Hahaha!! Dat is één van de eilandjes in de English Channel/Het Kanaal! Helemaal bij de kust van Frankrijk bijna!!!! Gekkenhuis!!! Aahhh!!! Nou, dat wordt zeker een avontuur!!! Je spreekt het uit als [Khurnsie].

Nou, dat wordt me dus wat, maar ik voel me er heel erg goed over. Ik vind het maf, ik vind het moeilijk om hier weg te gaan, alhoewel ik nu echt voel dat ik mijn taak hier heb volbracht met de doop van Jean, maar president heeft me een hele specifieke assingment (opdracht)gegeven.

Volgens mijn Zoneleider, die daar 6 weken was ongeveer een paar maanden terug, leven we bij een niet lid die ons onderdak biedt. De gemeente heeft ongeveer 10 leden!!!! AAAAHHH, maf, wat anders!! Maar het gaat niet geweldig. De gemeente moet groeien en ze hebben priesterschapdragers nodig, dus die moeten wij gaan vinden. "I am the man for the job", zei president. Ik blijf DL (Districtleider) en er zullen zendelingenzusjes dienen op Jersey, het andere eiland.

Ik weet nog niet wanneer, maar ik zal daar dus binnenkort naar toe vliegen! Dat is wel weer grappig en ik vlieg terug vlak voor mijn verjaardag, want dan gaan we met z'n allen naar de Tempel. Nou, ik geloof en voel heel erg diep en sterk, dat ik een geweldige tijd ga hebben en dat vele wonderen zullen gebeuren. Het wordt een avontuur. Ik zal er hooguit 2 moves zijn, want according to the laws on Guernsey you can't stay longer!!! (volgens de wetten op Guernsey mag je niet langer blijven dan 3 maanden)

Ik hou heel veel van jullie. Mijn tijd is op!! Hoop snel van jullie te horen, waarschijnlijk mail ik maandag weer, schrijf me intussen!!!

Heel heel veel liefs,
hou van jullie

Elder Peschier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten