maandag 6 juni 2011

Londen bekijken


Hi allemaal,

Ik hoop dat jullie genieten van de foto's die ik heb gestuurd. Ik heb er dus nog veel meer, maar ik heb simpelweg niet genoeg tijd om ze nu te sturen. Ik zal ze proberen op een cd'tjes te zetten en dan op te sturen!!

Ik heb het pakketje ontvangen!! YES! Super dankjewel! Allemaal lekkers! Ik heb natuurlijk al heerlijk beschuitjes en hagelslag gegeten en alle jelly beans, zijn alweer bijna op ;) Ben heeft zeker die vliegtuigen in de doos gestopt, ahahah! En ik heb de vleesjeskruiden ook al gebruikt voor wat kipfilet dat we laatst hadden gemaakt! LEKKER, net als thuis apart from the sambal... maar dat is toch lekker hoor! We hadden gisteren een correlatie vergadering in de morgen bij een jong gezin waarvan de vader de assistent wijkzendingsleider is en ik had wat chocolade lollies meegenomen voor zijn kinderen! Ze vonden het helemaal lekker! ahahah!

Nou, zo als jullie kunnen zien heb ik de regels gebroken en zijn we naar het noordelijke deel van Londen gegaan......

HAhAhhhaaa, nee, dat kan je niet geloven. Dat was eigenlijk al bijna 2 weken terug. Eén van de zendelingen in onze Zone, gaat naar de Salt Lake City Zending en moest zijn visa aanvragen op de Amerikaanse ambassade. Dus wij moesten hem vergezellen en terwijl hij dus in de ambassade was, zijn wij maar gewoon Londen gaan bekijken. Het was echt super gaaf, want we konden alles zien wat we anders nooit hadden gezien. Piccadilly Circus, Trafalgar Square, Buckingham Palace, Big Ben, het was echt super om alles te zien!

Wat leuk dat het autootje nu is binnengekomen! GAAF, elke keer als ik de C1 hier zie, denk ik bij mezelf leuke auto!! Hahaahah! Ik kijk er naar uit te rijden erin! Maar goed, voor nu is een Meriva prima!

We hebben een goede week gehad. De Zone gaat langzaam maar zeker meer vooruit en we hebben vele wonderen aanschouwt, schrijf je dat zo???? De Heer is werkelijk met ons in het werk en zolang we getrouw zijn zal Hij ons zegenen. Deze week hadden we ook een leiderschapstraining in Reading. We spraken veel over een visie voor de hele zending en voor elke zone, om daar samen naar toe te werken. Dat is wat er nu ontbreekt. Er is geen focus meer en geen unity (eenheid), dus daar gaan we nu hard aan werken voor de hele zending Ik heb er een heel goed gevoel over en president heeft ons gevraagd gebedsvol een visie te stellen en de wil van de Heer te zoeken.

We hadden ook een gave ervaring deze week. Ik was op exchange (uitwisseling) hier in Crawley met elder Crystalk, een nieuwe zendeling aan het werk in Haywards Heath, en we vonden een jonge vrouw aan de deur en ze zei: oohh, ja ik en mijn huisgenoot zijn op zoek naar een kerk!!! YES! Dat zijn de goede momenten, waar je met een mond vol tanden voor de deur staat! Dus ze zijn onderweg en de Heer is zeker mensen aan het voorbereiden.

Sorry, dat ik zo kort ben vandaag. Ik moet er alweer van door, we hebben helaas maar een uurtje!

Ik hou van jullie en bid voor jullie allemaal voor al het schoolwerk!

liefs, jullie elder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten