maandag 7 november 2011

De Heer heeft echt een hand in Zijn werk.


het duo opnieuw samen maar dit keer in Promised land Peckham

Hi, hier ben ik weer!!!

Caitje!!! GEFELICITEERD!!!! Wat gaaf!!! Niet te geloven, jullie zijn allemaal zo zo goed!! Je propedeuse gehaald. GAAF!!!!! Ik weet niet wat ik kan zeggen. Je bent gewoon super slim en je bent zoveel andere dingen aan het doen, introductieweek helpen organiseren en klassenvertegewoordigster!!! WOWOWOWOWOW!!! Pap, wat gaaf dat ook jouw project zo goed is gegaan. Ik zou heel graag dat boekje of artikel willen lezen. Jullie zeggen altijd dat jullie zo trots zijn op mij, maar ik voel precies hetzelfde voor jullie. Slimme Pientere Pieten jullie allemaal!! hahahahah!Bennie allemaal goede cijfers aan het halen, hoor ik?!! En Cetta is samen met Kilian zo veel aan het ondernemen!! Ik ben echt heel trots op jullie allemaal!!

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden, vooral van afgelopen maandag. We hebben hier ook een goede week achter de rug. We hadden opnieuw een ontmoeting met president Shamo. Er is opnieuw een grote nadruk op het zeggen van een geknield gebed met onze onderzoekers en daar focussen we dus nog steeds veel op en het levert resultaten. We hebben een Engelse mevrouw gevonden, die eerst heel down en depressed leek en nu zo zo veel meer aan het opvrolijken is! De laatste paar keren dat we bij haar waren heeft zij het slotgebed gezegd en ze heeft uit het Boek van Mormon gelezen en ze is echt zoveel vrolijker!! Dus de Heilige Geest is veel met haar aan het werken. We hebben haar uitgenodigd om zich voor te bereiden op de 18e december en ze aanvaarde dat meteen. Ze heeft een addiction (verslaving) met smoking en ook met koffie, dus daar moeten we aan werken, maar ze wil graag het roken opgeven.

Gisteren hadden we een super gaaf wonder. We hebben diverse keren deze week gebeden dat iemand onverwachts naar de kerk zou komen. Een recente bekeerling nam een vriend mee, die behoorlijk open lijkt om meer te leren. We gaan hen Saturday samen ontmoeten. Maar nog gaver. Een lid kwam naar me toe na het
Avondmaal en zei dat er een jongeman de kerk in was gelopen en dat hij veel vragen heeft, die zij niet allemaal kon beantwoorden. Ik ontmoette hem , zijn naam is Frank. Hij gaat naar een kerk en is daar heel toegewijd. Hij heeft lang terug over de kerk geleerd en gehoord en is er zelfs een keer eerder geweest, maar een heleboel jaren geleden was dat. Nou heeft hij de afgelopen paar maanden vragen en problemen gehad en mee rondgelopen en hij krijgt niet echt de feedback die hij wil of de hulp die hij verlangt en antwoorden van de mensen in zijn kerk. Dus gistermorgen werd hij wakker en hij zei tegen zichzelf: vandaag ga ik naar de Mormoonse kerk!!! Wow!! De Heer heeft echt een hand in Zijn werk. We gaan hem nu morgen weer zien. En niet alleen dat, hij spreekt Nederlands!!!! Hij heeft merendeel van zijn leven in Nederland gewoond. Toen hij een tiener was, verhuisde hij naar Engeland.
Nou, dat is toch een wonder of niet!!! Soms verlies ik uit het oog hoeveel de Heer voor ons doet!! Het is niet altijd makkelijk omdat je veel mensen ontmoet die allerlei dingen naar je toe gooien, geestelijk speaking en hoewel je je er niets van probeert aan te trekken, knaagt het soms lange tijd er na toch nog aan je en dat is niet makkelijk. Maar juist al deze oppositie betekent dat het werk waar is, net als met de HDLD in de pioneers time.

Nou, ik ben uit de tijd maar ik wil jullie bedanken voor jullie gebeden en alle dingen die jullie doen.

Ik hou van jullie. Ik wil jullie vooral bedanken voor jullie voorbeeld in 'the difference one can make' jullie allemaal maken. Een verschil in de levens van n en dat is een voorbeeld voor mij dat we dat allemaal kunnen.
Hou van jullie!!

Daantje


de twee en een halve(haha)latino's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten