maandag 31 oktober 2011

Het is zo fijn om in de dienst van de Heer te zijn.

Hi allemaal!!

Hier ben ik weer!! De tijd gaat inderdaad heel hard en het is niet anders hier dan daar. We hebben een aantal super gekke en te gekke dagen gehad!! Hahaha!! Ik wens je veel succes pappa met deze week met het project en alle verantwoordelijkheden die jij daarin hebt. Ik zal voor je bidden! Man!! Caitje, je propedeuse!!! Wow!!! Aah, sorry dat ik daar niet bij kan zijn!! Ik zie er heel erg naar uit om al die dingen weer met jullie te doen hoor, als ik weer terug ben. Ik heb geen idee wanneer mijn zending eindigt, maar meestal is het ongeveer twee weken voordat ik oorspronkelijk op zending ging, dus dat zou betekenen voor de General Conference denk ik..., maar goed.

Wat gaaf om te zien dat elder Martijn Scherf op minizending was!! Ik ben blij dat hij daar wilde blijven. Dat zijn die goede gevoelens die je hebt, tijdens een JM of JV kamp of een JoVo kamp etc, die dan vaak terugkomen op zending. The feelings of the Spirit.
Wat leuk om Cetta en Kilian op de foto te zien. Nou, laat me maar weten in welke auto hij binnenkort rijdt! Ik ben blij dat de Heer hem zo veel zegent, opnieuw dat is niet zomaar!


Peckham is the place to be,hahahaha!


Nou, wat is er hier gaande? Het werk gaat goed. We hadden een zeer goede week. Veel lessen, meer mensen gevonden ook, maar helaas moesten we John's doopdatum opgeven, want hij kwam opnieuw niet naar de kerk deze week. We gaan hem morgen zien en er eens goed met hem over spreken. Ik maak me er geen zorgen om, maar ik vind het wel heel jammer.

Het is heel gek, maar in de afgelopen paar dagen heb ik heel veel rust in mijn hart mogen ervaren. We hebben tot drie keer toe iemand op de straat of bus naar ons horen roepen en wij stopten en begonnen met hen te spreken en het bleek in twee gevallen een lid van de kerk die beide al heel heel lang niet meer naar de kerk waren geweest, simple weg omdat ze niet wisten waar het was. En dan een onderzoeker die in North London woont en heel graag weer de zendelingen op bezoek wil hebben. Het was gaaf want we liepen op één van de drukste straten in Peckham/London en opeens zei iemand toen we langsliepen: “excuse me” en hij zei het niet luid, maar meteen was het alsof iemand tegen mij zei: “stop, dat is voor jou.” En ik keerde me om en we begonnen met hem te spreken en ja, hij was op zoek naar de zendelingen!! Gaaf he, net als Christus in de drukke straat en de mevrouw met de bloedziekte!!

Het is zo fijn om in de dienst van de Heer te zijn. Het is zo fijn om te weten dat Hij in controle is over alles en dat Hij ons leidt naar waar we moeten zijn, vooral als je je afvraagt waarom je daar bent! Dat heeft me dus wel heel erg nederig gemaakt deze week en dankbaar en rustig van binnen. Het is rustgevend om te weten dat Hemelse Vader bij je is overal waar je bent.
Gisteren moesten we een presentatie geven over zendingswerk in priesterschap en Relief Society (Zusters Hulp Vereniging). Dat ging ook heel erg goed en vele mensen kwamen naar ons toe om ons te bedanken. Ik ben heel erg blij met deze transfer. Ik heb er een goed gevoel over. Ik was gisteren de leden aan het welkom heten die binnenkwamen en voelde zo'n overweldigend gevoel van dankbaarheid voor hen. Het is echt als een tweede familie voor me geworden.

Nou dat was het weer van hier.

Ik hou van jullie en hoop dat jullie een goede week zullen hebben.

Heel veel liefs,

Elder Daantje!!


Wie hebben we daar! Het gaat heel goed met hem, hij kwam langs voor een paar dagjes en we hadden lekker wat mcdonalds samen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten