maandag 13 februari 2012

De weken blijven maar voorbij vliegen.

Hi allemaal!!!

Hier ben ik weer. De weken blijven maar voorbij vliegen. Voor mijn gevoel gaat het allemaal veel en veel te snel, maar goed...... Ben heel bij om alle goede berichten te horen, zeker van Cait. Ben blij dat je zoveel goede resultaten hebt behaalt!!! Te gek hé!! Wat goed! En ja, ik hoorde al eerder in de week via een kaartje van mamma, dat Jesse geslaagd was, maar wat gaaf en wat super dat hij zijn eigen autootje heeft. Limburg, wooow, dat is inderdaad wel een hele lange rit zeg. Wij moesten deze week naar president Shamo's house, dat is dicht bij London en we deden dus al gauw een uur tot anderhalf uur met de files hier en daar. Gelukkig niets te gek, maar lekker cruisen in de ochtend. Voor 7 op de weg en pas na 7 weer thuis. De nieuwe (Opel) Mervia's zijn inderdaad wel heel erg fancy, maar wij hebben nog steeds een oude. Lekker hoor stick shift... hahaahaha!

Deze week gaan we naar Reading. Spreek je uit als redding voor een grote missionconferentie. Zo zie je maar, we hebben bijna elke week wel een conferentie hier. Specialized training met de zone alleen en president Shamo waarin ook wij een aandeel hebben. Vorige week was Zoneleider Council voor de zone leiders alleen, in president house en nu een zoneconferentie die voor alle zendelingen en de helft van de zending is.

Ik heb helaas niet te veel tijd. Heb wat meer tijd besteed om president te schrijven. Alles is echter goed hier. Ben blij dat alles goed lijkt te gaan met jullie. Ben zo dankbaar dat net als Nephi, ik geboren ben uit goede ouders en met broers en zussen die goed zijn. Geen Laman en Lemuel's ahahahahha!! Dank jullie wel voor jullie getrouwheid. Ik denk dat het belangrijk is dat we elkaar daar in ondersteunen en dat regelmatig aan elkaar laten weten, want aan het einde van de dag zal de Heer dat tegen ons kunnen zeggen als we maar volharden. Ik las vanmorgen mijn patriarchale zegen en daarin spreekt het ook over volharden en het belang van doorzetten. Het is zo waar.

We hebben hier een top week gehad en de Wei familie kwam naar de kerk, well Peter de zoon en zijn moeder Hellen. De vader wilde ook komen, maar was helaas druk met een afspraak voor werk waar hij naar toe moest. Dus hij komt volgende week. Hellen voelde de Geest en veel rust en vrede in de kerk, dat is super!!! Ze hebben dus een goede ervaring gehad en de wijk was zeer betrokken met hen. We hadden ook een andere mevrouw in de kerk, zij is de zus van een minderactief lid van een aangrenzende wijk en was er 'toevallig' toen de zendelingen voor het eerst na 9 jaar weer op de deur klopten en ze vroeg haar broer of ze naar haar huis konden komen. Haar naam is Sue en ze woont in ons gebied!!! Gaaf!!! We hebben haar uitgenodigd voor de doop op maart 17e en ze is zich aan het voorbereiden. Ze heeft niet heel veel kennis en dat maakt haar heel ongemakkelijk, want veel dingen gaan over haar hoofd, maar ze is heel erg nederig en wil graag ons over hebben en ja, gaaf hè!

De Wei familie en een paar anderen hopen we deze week uit te nodigen.

Ik hou van jullie!! Sorry dat het zo kort is. Ik heb jullie mail allemaal ontvangen en geniet er heerlijk van! Ik heb nog niet al te veel gekeken in de studiedingen die jullie stuurden.

Dank jullie wel voor jullie getuigenissen. Ik bid elke dag voor jullie! Pa doe het ajb rustig aan met je oren!! Veel sterkte deze week. Ik weet dat Hemelse Vader van jullie houdt!!!

Liefs,

Daantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten