donderdag 6 mei 2010

I'm in the field!



Vandaag krijgen we de kans om even te laten horen hoe het met ons gaat. Ik ben nu in het veld, ik ben aangewezen in Wells Road gebied in Bristol. Bristol is verdeeld in 3gebieden en wij hebben het zuidelijkste deel. Mijn trainer is Elder Carr! Hij is een vriendelijke gozer. Ik mag hem wel, hij is negentien en nu 9 maanden in het veld, ik ben zijn eerste zoon ;)
Hij is erg blij en ik denk dat ik zoveel van hem ga leren. Vanmorgen tijdens studie had ik al het gevoel dat hij zoveel weet! Hij is erg vriendelijk en ik denk dat we het goed samen zullen vinden.

Gisteren vertrokken we zo rond 7 uur in de morgen met z'n zessen. Ons drieën voor London South en nog drie anderen voor Birmingham. Sister Ostergaard ging alleen met de trein. Zo rond 12 uur kwamen we aan in de London Tempel, we werden warm welkom geheten. Iedereen gaf knuffels en ik voelde me al gauw welkom. De zendingspresident en zijn vrouw zijn ook erg vriendelijk. We hadden lunch in de cafetaria van de London Tempel, het was fijn om daar na zo'n lange tijd weer te zijn en ik probeer altijd in gedachte te houden dat ons gezin daar voor eeuwig is verzegeld. President Shamo vertelde mij dat we binnen enkele weken naar de Tempel zullen gaan en dat hij zou regelen dat ik ook in de verzegelkamer mag kijken!!!

Omdat er een tekort aan zendelingen is, hebben ze een soort van mini-zendingen opgezet. Dus naast ons drieën was er iemand uit South Africa allemaal fulltimers, daarnaast waren er zo'n 6 zendelingen die voor de komende zes weken zullen dienen, zij kregen ook allemaal een name tag, en zijn aangesteld, best wel cool.

's Avonds hadden we een soort van ceremonie, we kregen de sorting hat op ons hoofd en vervolgens kregen we door de sorting hat een companion aangewezen, een soort a la Harry Potter! Het was best grappig en het was fijn om met de zendelingen te zijn.

Toen vertrokken we 's avonds naar het veld, om 21:15h kwamen we aan in ons appartement, snel alles uitgepakt en naar bed. Zo meteen gaan we een beetje rond kijken in Bristol, daarna om 4 uur Aurora onderwijzen en haar vertellen over Joseph Smith, en dan een DA (een dinner appointment) @ de Armstrong family, en 's avonds nog een meisje onderwijzen beide met een baptismal date. (doopdatum)

Het is allemaal best wel eng, geen president en sister Clegg meer die je begeleiden, nu is alles mijn verantwoordelijkheid.

Ik moet nu gaan. Het gaat jullie allemaal goed!

Liefs, Elder Daniel Peschier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten