maandag 2 mei 2011

Hurrah for Israel!!!

Hi allemaal!

Ik hoop dat jullie de foto's ontvangen hebben! Wat ben ik blij om weer jullie te mailen! Ik ben zo dankbaar voor jullie woorden en voor alles dat jullie doen voor mij en voor elkaar.

Bennie, je moet me maar vertellen hoe je kampje was en je gaat naar Engeland in de Zomer, maann!! Weet je al waar je naar toegaat? Als je naar de Tempel in Londen komt, ga ik vragen om toestemming om je te zien, maar dat zien we dan wel!!

Nou, het was dus wel een hele bijzondere week voor ons. Ik wil met jullie het getuigenis delen dat ik gisteren in de wijk deelde, namelijk dat.... ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu. De afgelopen paar weken waar we echt hard hebben gewerkt om andere tot Christus te brengen en nu dan om te zien dat het werkt dat we resultaten zien en mogen waarnemen is het mooiste ooit!

Ik hou zoveel van dit werk en ik voel me zo zo gezegend door de Heer. Ik weet niet waarom, maar Hij heeft ons zoveel gegeven. Ik had de geweldige zegen om Donaven te dopen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel nerveus was. Het was de eerste keer dat ik iemand doopte zelf als zendeling, de laatste keer was Jamie in Den Haag, weet je wel, Jamie en Mitchell.


What more can I say.....

Maar alles ging goed, daarna doopte elder Jubell Timothy en daarna Charles Akua zijn zusje, die die dag 8 jaar was geworden en Emil.



De service was heel heel goed, maar het echte wonder denk ik was gisteren. Eerst ging Timothy naar voren en gaf zijn getuigenis! Hij getuigde dat hij zich nooit zo had gevoeld in zijn leven als nu sinds de doop de dag ervoor. Dat hij nu echt weer opnieuw mag beginnen en alles in het verleden kan laten. Daarna later ging Donaven naar voren. In diepe emotie getuigde hij dat het heel moeilijk was geweest voor hem om naar Engeland te komen en dat hij echt op zoek was geestelijk voor een sterkere relatie met Christus en dat hij zo dankbaar is voor de kerk en voor zijn doop en dat hij nu dus heeft gevonden waar hij al die tijd naar op zoek was!

Dat vond ik vooral heel bijzonder omdat ik nu echt kon horen hoe zij zich er over voelden. Na de doopdienst op zaterdag, interviewde elder Hansen de Districtsleider Dorcas, she passed her interview!!! Dus haar doopdienst is nu voor aankomende zaterdag om 4 uur onze tijd (Engeland). Isn't it amazing! Ik ben zo dankbaar dat zij deze beslissing heeft genomen! Ze is ZO bijzonder!

Ik hou van deze mensen! All I want for them is to be happy and receive the blessings God has for them!

En ik ben zo dankbaar dat dit nu gebeurt, want ik voel me zo zo gelukkig. Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoelt. Er is niets beter dan anderen helpen om dichter tot Christus te komen en hen te zien groeien naar Hem! Daarom wil ik op zending zijn! Ik ben slechts een werktuig in de Handen van de Heer maar, het is geweldig! Aan iedereen die twijfelt om op zending te gaan! KOM! Alsjeblieft! De Heer heeft je nodig en wij hebben Hem nodig en zoveel andere mensen om ons heen hebben Hem nodig. Hij zal je zegenen, zo zo zo veel!!!

Na afloop van de avondmaalsvergadering waren we even aan het kletsen met iedereen en ik nam een stapje terug en iedereen was zo blij en vrolijk! Dat sterkte mijn getuigenis ook weer, de vreugde van het evangelie was zo zichtbaar!



Nou, wat heb ik verder te melden? Niet zo heel heel veel meer. Deze week op vrijdag hebben we een vergadering met diverse zones met elder Kopiske! Woensdagavond hebben we een haardvuuravond voor de ring met elder Patrick Kearon en de zoon van Boyd K. Packer, dus het wordt een bijzondere week. Zondag hebben we Moederdag. Ik heb geen instructies ontvangen van de leiders in de zending, dus ik verwacht dat ik jullie zaterdagavond kan bellen om een tijd af te spreken voor zondag. Vrijdag zal ik dus ook mijn pakje krijgen! JEEJ!! Ik ben heel benieuwd en erg dankbaar voor jullie dat jullie dat allemaal voor mij doen. Het is gek hoe snel de tijd gaat hè?! Ik kan het nog heel heel goed herinneren dat ik jullie sprak in Guernsey, dat lijkt nog helemaal niet zo gek lang terug! Ik kijk er ook heel erg naar uit hoor!

Ik weet niet of ik zal skypen, zover niet zo veel succes daarmee, maar ik zal proberen de leden te vragen of we hen computer mogen gebruiken. Het enige nadeel is dat je niet echt veel privacy hebt als je dat doet, maar goed ik zal wel zien!

Ik ga er nu weer vandoor!

Ik hou heel heel veel van jullie, jullie zijn ZO bijzonder voor mij! Ik dank jullie allemaal voor jullie ondersteuning en vasten en gebeden! Dit is het werk van de Heer, Hij leeft! Jezus is waarlijk de Christus en dit is Hun evangelie!

Hou van jullie! Tot Zondag :)!!!

Liefs,

elder Daantje Peschier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten