maandag 26 september 2011

Happy Birthday Benjamin!


Sometimes I wish I could just giv you all a hug!

Wat een verrassing, zoveel lieve mailtjes! Dank jullie allemaal zo veel voor alles! Ik ben zo dankbaar voor jullie lieve berichten. Maar vooral voor mijn gedachten aan jullie. Ik weet niet of er veel is veranderd sinds ik weg ben geweest, maar ik denk aan jullie zoals ik jullie het laatst heb herinnerd. Ik hou van Jullie!!!

Ik hou van het evangelie! Het is echt echt waar!!! Ik heb veel geleerd deze week. Het is niet makkelijk, maar ik leer van Hemelse Vader! Ik weet niet en kan niet goed opsommen hoe ik ben veranderd op zending, van buiten of binnen, maar ik weet zeker dat ik aan het leren ben en heb geleerd, om te vertrouwen in Hemelse Vader. Ik weet dat Hij leeft, en van mij houdt! Gek misschien want het is zo simpel maar zo belangrijk. Dit is wat de Heilige Geest tot ons getuigt. Vaak voelen we geen overweldigende gevoelens, meestal moeten we de dagen door zonder dat we sterke geestelijke ervaringen hebben, maar dat betekent NIET dat de gevoelens die we hebben gehad minder waar zijn!!! Satan zal er alles aan doen om ons dat te doen denken, maar wij moeten geloof hebben en vertrouwen hebben in die momenten dat heaven doesn't seem that close. Dat is wat ik heb geleerd.

Nou goed ik kan niet in woorden beschrijven hoe ik me voel, maar ik ben vooral heel erg dankbaar.

Bennie!! Lief broertje! Ik hou van jou! Hartelijk gefeliciteerd. Je kado is nog in het denk proces. Ik zal mijn best doen om met iets moois op te komen. Verwacht het maar, maar wees geduldig, ik moet er nog even over nadenken!! Ik hoop dat je blij bent met je nieuwe tv, en lekker groot, lekker op gamen natuurlijk!!! Daar zie ik lekker naar uit! Natuurlijk ook volgend jaar zal je geordend worden tot priester!! Dan kan je het avondmaal inzegenen! Man dat is bijzonder.

Het gaat hier allemaal heel goed. Het weer is inderdaad lekker warm, ik heb gehoord dat het deze week nog zo zal blijven. Volgend weekend alweer General Conference, niet te geloven!!!
Ik weet niet zo goed wat jullie allemaal te vertellen deze week. We zijn langzaam maar zeker aan het beginnen het gebied op te bouwen, we hebben een aantal gave nieuwe mensen gevonden deze week, en zijn enthousiast om te zien wat er zal gebeuren deze week en deze moves. We onderwijzen Shirley, zij is gaaf, ze komt uit Trinidad en Tobego, en aanvaard alles, maar ze wil niet opnieuw gedoopd worden, dus daar moeten en zijn we dus mee aaan het werken!

Morgen hebben we weer een Zone conferentie in Reading, dus dat wordt gaaf!

Sorry dat ik niet zo heel veel meer te melden heb deze week! Het gaat echter goed. We hadden weer een heerlijke afspraak met zuster Aidoo die julllie heel graag wil ontmoeten. Zij is geweldig een alleenstaande zuster hier in de wijk met een jongen familie! Ze maakt altijd lekker eten voor ons. Vlak daarvoor, waren we bij de kerk. We wisten niet goed wat we in het laatste half uurtje moesten doen, het was te ver om nog bij iemand langs te gaan, dus besloten we maar gewoon 'te vroeg' naar zuster Aidoo te gaan. Op de bus staptte een jonge Zuid Amerikaanse familie op de bus. Ze gingen dezelfde stop af als wij. Ze waren overduidelijk een beetje verdwaald. Wij crosde de road, keerde ons om, en vroegen ons af waar ze naar toe moesten. We spraken hen aan en boden onze hulp aan. Ze waren heel dankbaar, van Ecuador, ze kende de zendelingen van hun land. De husband wil Engels leren, en we gaven het nummer van de Spaans sprekende elders.

Ik weet niet wat er zal gebeuren met hen, maar ik weet dat de Heer wilde dat wij hen ontmoette. We waren in hun pad geplaatst door Hem. We moeten het goede kiezen en in Hem vertrouwen. Ik herkende de prompting niet maar het was van de Heer.


Ik moet er weer vandoor!


hou van jullie

liefs

elder Daantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten