dinsdag 27 december 2011

Merry Christmas!


Hanging the stockings, from the Amundsen fam...


Melk en koekies voor Santa.....


De boom met de kado's. De wijk heeft ons een overhemd en stropdas gegeven en enkele leden, zoals Barbara gaven een boek en sokken en Daphne en Tenema een "I love Sierra Leone sjaal en een Sierra Leone stropdas. Again we kwamen zeker niet te kort.

Christmas Eve.

Boss..... aahhhh thank you!


De Latino's! Kunnen jullie mij helpen om vloeiend Spaans te leren als ik weer terug ben? Dat wil ik nu echt doorzetten, nu ik een start heb kunnen maken.

Het zendelingen kerstkoor.

Het koor, links van ons direct misschien 200 meter, de Big Ben en 50 meter London Eye!!


Op de Westminister Bridge. Geeft jullie misschien een beetje een idee van waar we dus stonden te zingen. Het was zo zo gaaf, misschien komen jullie ons nog op You-Tube tegen, haahahh! Lots op people waren ons aan het vastleggen??? op video.


Ikke na afloop van het zingen.


1e kerstdag - 25 december 2011.


Dit is het eten dat we hadden.


Dit is zuster/koningin Elizabeth Aidoo, Aka, mamma Aidoo of mamma Fufu. Ze wil jullie allemaal graag ontmoeten en samen fufu eten.


Elder Antileo's volle maag built nogal uit...... Aahahahhaha ja, zendelingen worden wel een tikkie dikker.... Ahaaa, hij komt uit Chile en is een super zendeling.


De hele bups samen. Dus allemaal samen was het: br. Freddy Griffiths, Shana en Antoinette, Sister Aidoo, Duke, Josephine, Kodjo en Kofi, de Latino's en wij.


Amundsen doet zijn googeltrucjes.


Kofi en Josephine, het is zo'n geweldige familie na het telefoontje zongen we een aantal lofzangen samen en we deden dat met de kinnen ook voor hen dus. Ze lagen helemaal dubbel van het lachen. Toen keken we een kerk dvd en deelden we ons getuigenissen met elkaar. Het was echt een super kerst! We gingen rond 9 uur naar huis. Br. Griffiths en Shana, zijn dochter brachten ons naar huis met de auto's. Lief he! Shana doet me heel veel aan Caitlin denken.


Elder Amundsen kan met zijn mond en met ja...... uuhhh..... zijn neus.... spelen..... indrukwekkend hè!!!


Kodjo. Wisten jullie trouwens dat mijn naam ook Kodjo is? Ze vernoemen je naar de dag waarop je bent geboren in Twi. Dat is wat ze spreken in Ghana! Dus ik ben Kodjo omdat zover ik weet, ik op een maandag ben geboren! Dus je kan ook opzoeken wat jullie namen zijn. Stuur me maar de dag waarop je was geboren en dan laat ik het zuster Aidoo weten, haahahahah!! De Afrikaanse Peschier familie!!! Hahahaaah! Maar zijn echte naam is Jean Ernest (Frans omdat zuster Aidoo half Ivoorkust is), maar iedereen noemt hem Kodjo.


Duke is nu 16 en we gaan proberen om hem woensdag op een teach mee te nemen. Hij is super in voetballen en volgt een speciaal schoolprogramma



Alle kadootjes op zondagmorgen. Dit was de laatste foto, denk ik, voor nu. Ik hoop dat jullie het mooi hebben gevonden. Ik heb jullie niet zo veel geschreven, dus daar neem ik nu wel even de tijd voor. Het was echt geweldig om met jullie te spreken. Ik ben zo dankbaar voor jullie en voor het evangelie. Ik dacht niet dat het moeiljk zou zijn om te bidden om zo ons gesprek af te sluiten, maar ja, goed, zo gaat dat dan. Ik ben blij dat we met elkaar over zoveel dingen konden spreken. Om jullie mening of beter gezegd ervaring te horen over keuzevrijheid en dergelijke. Het is niet makkelijk zeg....

Ik heb verder niet super veel te melden. We gaan vanavond naar twee leden van wie de man terugkomt uit minderactief zijn. Hij heeft een heleboel overwonnen en zal hopelijk gauw aan zijn vrouw verzegeld kunnen worden. GAAF! Ik denk dat we de Emma Smith fillm gaan kijken. Die stuurde elder Smyth me toe voor kerst als een kado. Gaaf he?? Hebben jullie die al gezien? Hoe was de kerstbrunch vandaag met de familie?! Hoop dat jullie een goede tijd hebben gehad met de familie. Ik zal trachten om oma van den Berg gauw te schrijven en ook de familie bedanken voor het boek en hun lieve brief!

Nou, ik ben heel dankbaar en blij. We spreken elkaar weer over de mail volgende week.

Hou van jullie!!!

Liefs,

Daantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten