maandag 5 december 2011

There is only so much I can do myself.

Hi!!!

Sinterklaas Kappoentje, gooi wat in mijn schoentje, gooi wat in mijn laarsje, dank u Sinterklaasje!! Dank jullie wel allemaal voor het lekkere pakketje voor Sinterklaas. Heerlijk pepernoten aan het eten. En ja, de A ligt onder de boom, die we vorige week hadden opgezet!! Ik heb even kort de tijd om jullie te mailen. We hebben nog geen nieuws hoor, dus ik mail jullie weer op woensdag met meer nieuws. Ik ben echter heel blij met al jullie nieuws!

Wat gaaf!!!Gelukkig is alles ook goed gegaan met oma. Als ik hier blijf in Peckham, dan zal ik jullie alles opsturen. De kadootjes en een kaartje voor de beide oma’s. Die dingen koop ik dan, maar blijven dan liggen voor zo'n lange tijd omdat ik er gewoon niet aan toe kom. Ik moet er maar meer tijd voor maken.

We hebben een zeer interessante week gehad. De tegenstander doet zijn uiterste best om ons te weerhouden van het bereiken van de kerstdoopdiensten. Helaas hebben wij Omo moeten opgeven als een dopeling. Hij bleef niet trouw aan de commitments (toezeggingen) die we hem gaven. Hij zei ja, maar deed nee. Dus op dit moment hebben wij geen dopeling voor december. Het is dus niet een makkelijke week geweest. We hebben ook met de andere zendelingen veel oppositie gezien. Maar aan de andere kant, dat kan alleen maar betekenen dat we het goede aan het doen zijn. Anders zou er nooit zoveel weerstand zijn! Ik moet wel zeggen dat het een persoonlijke worsteling is geweest. Het doet je denken en afvragen waarom en hoe en wat kan ik nog meer doen? Maar ik heb geleerd dat ik gewoon mijn best moet doen en dan de rest aan de Heer moet overlaten. There is only so much I can do myself. De Heer zal voor de rest zorgen, als we in Hem vertrouwen . Soms proberen we Hem of Zijn deel te forceren maar dat werkt natuurlijk niet. We moeten alles doen wat wij kunnen en dan vertrouwen dat Hij de weg bereidt net als Nephi. Ik heb er nu dus veel meer rust over.

Well, ik ga jullie de rest sparen voor woensdag.

Ik hou van jullie en ben dankbaar voor jullie gebeden in ons behalf, dank jullie wel... voor alles!

Wens Kimmie een mooie verjaardag namens mij, een beetje laat ik zal een kaartje sturen..

Liefs,

Daantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten