maandag 16 januari 2012

Ik zal op 11 april terugkomen!!!!


Hi allemaal!

Het is geweldig om jullie een gauw mailtje te sturen. We moeten elke maandag onze keyindicators (aantal lessen en dergelijke) naar de zendingspresident sturen en vandaar dus lekker even tijd om jullie te mailen.

Nou, deze morgen kreeg ik een telefoontje van de office. Ik moest laten weten dat ik alleen terug zal vliegen en naar welke luchthaven en dergelijke. Ik heb gewoon Schiphol gezegd. Zij gaan jullie nu ook een mailtje sturen met die informatie en binnen zes weken krijg ik dan de vluchtinformatie en dergelijke. Het is gek. Ik weet nu ook wanneer ik weer thuis kom. Ik zal op 11 april terugkomen. Dus nu hebben we een datum om voor te schieten. Het keert mijn maag een beetje binnenste buiten als ik er aan denk. Maar ik ben zo enthousiast om jullie te zien en om het werk van de Heer te vorderen in Nederland. Elder Amundsen en andere zendelingen zijn al aan het dollen. We noemen dat hier trunky oftewel je bent met huis bezig. Ik droomde de andere dag dat we een zondagsschoolles moesten onderwijzen. Maar het was in Den Haag, de leraar was er niet en ik moest inspringen. Dat gebeurt hier regelmatig vooral voorde onderzoekersklas.

Wat bijzonder, dat Kilian als tweede raadgever is geroepen. Wat denken hij en Cetta erover? Gek dat hetzelfde met jullie gebeurde!!! Eén ding is zeker. De Heer heeft een perfect plan en het ziet er naar uit dat dat plan zich steeds meer en meer begint to unfold! Is hij al aangesteld als een High Priest? Dat moet gek zijn. Hetzelfde is gebeurt met elder Carr. Hij is nog niet getrouwd maar heeft ook een vriendin en hoopt, denk ik, gauw te trouwen.

Nou, dat is het meest interessante nieuws voor nu. Ik hoor later vandaag of morgen wat er gebeurt met de transfer. Ik denk dat er een nieuw avontuur klaarligt. We spraken met president Shamo yesterday in accounting (11 uur 's nachts haaah!haaa). Ja, zo gaat dat. Zondagavond accounting duurt lang en altijd laat! Maar goed, hij zie dat er vele veranderingen aankomen deze transfer. De zone doet het echter heel erg goed op het moment. We hebben veel meer mensen die zich voorbereiden op de doop. maar ik denk niet dat de transfer daar te veel verandering in zal brengen.

O ja, voor studie. Ik zit er serieus over na te denken om Lucht en Ruimtevaart techniek te doen, maar dat is een moeilijke studie!! Ik weet niet of ik daar wel helemaal klaar voor ben. Veel kennis van middelbare school is al weggezakt en weet niet hoe dat zal gaan met zo'n moeilijke studie. Ik ga er wel over in gebed en zo nodig vasten op zondag en laat jullie volgende week meer weten. Kunnen jullie voor mij opzoeken wat de HvA doet in regards to aviation engineering. Ik weet het niet, ik zit te twijfelen tussen dat en TU Delft met de LenR studie of piloot. Mijn grootste angst is dat ik gewoon nergens meer tijd voor zal hebben. Ik wil naast mijn studie ook nog anderen kunnen dienen in de kerk en doordeweeks, tijd besteden met jullie en vrienden en vraag me af of dat allemaal wel mogelijk gaat zijn met sommige studies.

Laat Caitje weten dat ik heel veel aan haar denk. Te quiro mucho mi hermana! of zoiets! ahahah! Ik heb veel gebeden dat haar examens goed zullen gaan en hoop dat ze me volgende week kan laten horen hoe het is gegaan. Ik zal er voor blijven bidden. Nou, we zien wel wat de Heer nog meer in store heeft voor Cetta en Kilian. Ik ben niet zeker van Bennie hier komen om met mij te zijn, maar schrijf president. Hij zal het aan jullie laten weten. Ik zal jullie woensdag of donderdag laten weten wat er met mij gebeurt want wellicht zal ook dat het enigszins beïnvloeden.

We hadden een bijzondere ervaring op vrijdag. We hadden het gevoel dat we langs een less active family moesten gaan dezelfde familie die hun zoontje had laten zegenen. We kwamen aan en ze vroeg meteen een zegen. Ze was op ons aan het wachten bijna!! Ik mocht haar zegenen en elder Amundsen gaf de zalving. Het was een zeer bijzondere zegen met vele beloftes. Ik voelde sterk dat de Heer haar wilde zegenen dat het priesterschap binnenkort weer actief in haar familie zou zijn. Dat moet dus wel betekenen dat de Heer voor ogen heeft dat hij echtgenoot weer actief zal worden. We spraken over het belang van gezinsgebed met hen samen en het was een lange tijd geleden dat ze dat hadden gedaan. Het was allemaal zo geïnspireerd. Het is fijn en zo heerlijk om een werktuig voor de Heer te zijn.

Hou van jullie en tot snel!!

Elder Peschier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten